Regulamin działu SPRZEDAM/ODDAM

Masz do oddania klatkę lub inny sprzęt - daj ogłoszenie

Moderatorzy: pastuszek, Panna Fiu Fiu

Zablokowany
Awatar użytkownika
Elurin
Moderator globalny
Posty: 2666
Rejestracja: 08 lip 2013, 12:43
Miejscowość: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Regulamin działu SPRZEDAM/ODDAM

Post autor: Elurin »

1. Dział SPRZEDAM/ODDAM służy do zakładania prywatnych wątków z ofertami sprzedaży, oddania produktów i wykonania usług, z których dochód będzie przekazany na cele prywatne.

2. Sprzedający może oferować produkty i usługi, których jest właścicielem, autorem lub wykonawcą.
Dopuszcza się zakładanie wątku w imieniu osoby trzeciej pod warunkiem posiadania stałego kontaktu z tą osobą, bieżącej aktualizacji wątku oraz finalizacji transakcji poprzez forum Caviarnia.

3. W pierwszym poście muszą znaleźć się informacje o sprzedawanym/oddawanym produkcie czy usłudze, oferowana cena i zdjęcie + w przypadku wystawienia rzeczy na innym forum, portalu itp. musi znaleźć się o tym informacja;
zabrania się powielania ich na kolejnych stronach - cała aktualna oferta ma się znaleźć w pierwszym poście (ew. w pierwszych kilku postach).

4. Pierwszy post, jak i wątek musi być na bieżąco aktualizowany.

5. Zabronione jest licytowanie oraz kupowanie wystawionych rzeczy na sprzedaż poprzez pw/e-mail.

6. Zabrania się komentowania oferty - wyglądu rzeczy, ceny itp.

7. Odpowiedzialność za finalizację transakcji ponosi osoba składająca ofertę i kupujący.
Forum Caviarnia udostępnia jedynie miejsce dla zamieszczenia oferty, nie decyduje o szczegółowych zasadach transakcji ani nie gwarantuje poprawnej ich finalizacji.
Jednakże osoby sprzedające, jak i kupujące muszą liczyć się z wpisaniem w wątek Kandydaci i Czarna Lista oraz ostrzeżeniem lub banem, jeśli nie doprowadzą sprzedaży/kupna do końca w wyznaczonym terminie.

8. W przypadku nieaktualności oferty tytuł wątku należy zmienić na "NIEAKTUALNY".

9. W wątkach nieodwiedzanych przez 30 dni (w rękodzielniczych - 90 dni) będzie pojawiać się 48-godzinna prośba o aktualizacje; przy braku aktualizacji po tym czasie wątek zostanie usunięty.

10. W przypadku wątków, gdzie cześć dochodu przekazywana jest na SPŚM - należy wkleić potwierdzenie wykonania przelewu na konto SPŚM. Wątki bez wstawienia potwierdzenia, najpóźniej do 7 dni od upomnienia moderatora, będą skutkowały ostrzeżeniem.
Po tygodniu dalszy brak potwierdzenia będzie skutkował publicznym upomnieniem i ostrzeżeniem a w dalszej kolejności banem i wpisaniem w wątek Kandydaci i Czarna Lista.
(W dowodzie musi być przede wszystkim widoczna uzbierana kwota, adresat przelewu: SPŚM oraz tytuł przelewu - patrz pkt. niżej. Wasze dane adresowe oraz nr rachunku powinny zostać zamazane)

11. Wpłat na rzecz SPŚM dokonujemy z wyraźnym tytułem "Darowizna na cele statutowe - bazarek - Wasz nick z forum". Np. "Darowizna na cele statutowe - bazarek, pastuszek".

12. Nie zastosowanie się do powyższego regulaminu będzie skutkować ostrzeżeniem, a w dalszej kolejności banem.

13. Od każdego ww. punktu mogą, za zgodą moderatora, zaistnieć wyjątki.
Peu importe notre âge
On est tous écoliers
Il faut tourner des pages
Réapprendre à voler
Par Lynda Lemay
Zablokowany

Wróć do „Sprzedam/Oddam”